SOCIAL MEDIA

colorful eyes

23. mája 2018
Ahojte!
Asi viacerí viete, že veľmi rada nosím šošovky rôznych farieb. Od tých klasických čírych som prešla na farebné pred asi rokom a pol a neviem si ich vynachváliť. Sú mäkké, príjemne sa nosia a úplne som si na ne zvykla.
Modré šošovky nosím pravidelne, každý deň. Nosia sa mi dobre a už dávno som nemala klasické číre, vďaka ktorým by mi bolo vidno moje "pravé" oči. Keď prídem domov, vždy si šošovky vytiahnem a nasadím si okuliare, no pri cvičení, v škole či v meste, nosím vždy farebné.
Výhodou týchto farebných šošoviek je najmä to, že vám spravia s očami naozaj zázraky. Nielen, že vám zmenia farbu očí, ale takisto vám ich aj zväčšia.

(lepšiu fotku som na rýchlo nezohnala, prepáčte :D)
Po približne roku nosenia modrých šošoviek som sa "odhodlala" aj na inú farbu a stavila som na hnedú. Nemohla som spravil lepšie! Krásne hnedé oči, ktoré som mala, som začala milovať ešte viac, ako tie modré. Z môjho okolia už skoro nikto ani nevie, aké mám v skutočnosti oči :D Tieto hnedé mi naozaj perfektne sadli, a preto ďalšia objednávka neobsahovala len modré, ale takisto aj hnedé šošovky. V tomto článku som o nich písala viac :)
Nedávno som preto zase hľadala nejaké šošovky, ktoré by som si mohla objednať. Ako som to spomínala v škole, okamžite sa pridal aj môj dobrý kamarát Maťo, ktorý povedal, že by chcel nejaké vyskúšať. O pár dní som mu už z e-shopu HappyHairShop.sk, odkiaľ si pravidelne objednávam šošovky aj ja, objednala biele šošovky, ktoré svietia pod UV svetlom. Boli to šošovky ColorVUE - Glow White. Výsledok môžete vidieť tu:
Tak toto je viac ako strašidelné :D
Ale keďže to vyzerá aj veľmi zaujímavo rozhodla som sa, že ich vyskúšam aj ja. Síce som si nevzala také, ktoré svietia pod UV, vybrala som si tie s názvom ColourVUE - White Zombie, ktoré vyzerajú veľmi podobne. Moje sú však dioptrické (pretože som tak trochu slepá) a trošku odlišné. A výsledok?
Myslím si, že sú úplne perfektné! Síce nie na bežné nosenie, no na nejaké akcie alebo Halloween sa určite perfektne hodia! 
Šošovky sú veľmi pohodlné, mäkké a dobre sa nosia. Sú veľmi nezvyčajné a poprvýkrát, keď som ich mala v očiach som sa sama seba normálne zľakla! :D 
Niekoľko členov rodiny som týmito šošovkami naľakala :D Určite som však rada za to, že som ich vyskúšala, pretože je to niečo úplne iné. 
Okrem toho musím vyzdvihnúť aj internetový obchod HappyHairShop.sk, na ktorom objednávam už veľmi dlho a vždy som s výrobkami spokojná - či už s dostupnosťou, rýchlosťou dodania (už za pár dní ich máte doma!) a najmä aj to, že tam nájdem nielen šošovky, ale takisto aj roztok na šošovky, obal na šošovky či mnoho iných doplnkov, ktoré sa so šošovkami nemajú nič spoločné. 

3 komentáre :

  1. Color lenses are stunning. These White eyes look scary!
    xx

    http://www.mybeautrip.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mně se vždy ty barevné čočky líbily a chtěla jsem je zkusit, ale jednou mě vyděsila kámoška, co se ji stalo špatnou aplikací a už mě ta chuť zkusit to přešla:D. Ale vypadáš úplně jinak, jak máš jiné oči.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I still haven't tried eye make up really. But love what you have done. All these looks are cool.

    Jenny’s Bicycle-Indian Fashion Blog!!

    OdpovedaťOdstrániť