SOCIAL MEDIA

101 dní hojnosti

9. mája 2018
O zápisníkoch či diárikoch z internetového obchodu vesele-veci.sk  som písala už niekoľko článkov. Mala som už dva motivačné školské diáre, dva klasické motivačné diáre, jeden nástenný motivačný kalendár (ktorý mi stále visí na stene aj keď je z minulého roka, pretože je jednoducho perfektný) a takisto som mala aj zápisník 101 dní vďačnosti. Všetky články môžete nájsť v archíve blogu, a keď som tak na ne spätne pozerala, videla som od vás peknú odozvu. Mnohých zaujali tieto motivačné vecičky, pretože tak ako ja, aj oni majú radi motiváciu v rôznych formách. Okrem toho som si všimla, že aj u mňa v triede sa za tie dva roky vyskytli motivačné diáre, ktoré si spolužiačky a kamarátky poctivo vypisovali. Ani sa im nečudujem, pretože to človeka jednoducho núti vypisovať ich.

Dnes mám pre vás jeden zápisník, ktorý ma okamžite zaujal. Je to zápisník 101 dní hojnosti. Zaujal ma najmä vďaka tomu, že je to veľmi netradičný cieľ, ktorý si nedáva len tak niekto. Hojnosť je v našom živote veľmi dôležitá. Nechcem však, aby ste to pochopili z inak, ako to myslím.
Ak si niekto pomyslel, že som veľká materialistka a myslím len na to, čo si najbližšie kúpim, keď pôjdem do obchodu, nie je to pravda. Áno, aj ja si potrpím na niektoré veci, no myslím si, že každý máme niečo, na čo si potrpíme, a preto do toho investujeme, no pri iných veciach sa radšej uskromníme.
Počas nášho života, kedy je nám do hláv doslova vtĺkané, že je potrebné, aby sme boli skromní, si spravíme ochrannú bariéru a vždy sa snažíme myslieť najmä na dobro ostatných. Určite si aj vy spomínate na nejakú situáciu, kedy ste niečo, čo ste mali radi, dali svojmu priateľovi/priateľke, sestre/bratovi, mame/otcovi. Na tom nie je nič zlé. Niekedy si však musíme uvedomiť, že žijeme svoj vlastný život a dopriať by sme mali aj sami sebe.
Niektorým blikne v hlave kontrolka a hneď sa pýtajú: "Prečo by som mal dopriať niečo samému sebe?" Odpoveď je jednoduchá. Určite aj vy pracujete v robote, mnohokrát ste unavení, no pokračujete ďalej. A presne to je odpoveď, prečo si treba dopriať aj do svojho života niečo viac. Nemyslím len to, aby sme boli materialistickí a mysleli len na to, čo si najbližšie kúpime. Myslím tým to, že občas, v chaotickom, rýchlom a stresujúcom živote je veľmi dôležité uvedomiť si svoju hodnotu a občas aj samých seba niečím obdarovať.
Presne na toto všetko, čo som spomenula, funguje zápisník 101 dní hojnosti, ktorý vám s istotou sľubuje, že už za 101 dní si vytvoríte perfektný zvyk a budete vedieť, ako samých seba pekne obdarovať. A nemusí to byť hneď ten najdrahší mobil, auto alebo nejaké drahé značkové oblečenie. Môže to byť maličkosť v podobe knihy, nejakého dobrého jedla či niečoho, na čo pozeráte už dlho.

Ako však vyzerá zápisník? Hneď na prvej strane si vyplníte "bublinu", do ktorej napíšete, čo chcete touto 101 dňovou cestou získať. Aby ste boli stále motivovaní, na ďalšej strane máte tri štyri "zastávky" a to po 5, 20, 50 a 101 dňoch, kde si napíšete, čím sa odmeníte, ak vytrváte. Nechýba samozrejme ani "návod" ako tento diárik využívať a môžete sa rovno pustiť na vyplňovanie!
Veľmi sa mi páči rozdelenie strán, kedy si na ľavej strane píšete hneď ráno to, za čo ďakujete a ste vďační. Pod to si napíšete, aká aktivita by vám mohla priniesť viac hojnosti. Následne zatvoríte oči a všetko toto si predstavíte.
Druhá, pravá strana, je určená na večer, kedy si vypíšete tri príležitosti alebo nápady, ktoré ste počas dňa objavili. Takisto si na túto stranu vypíšete aj myšlienky a presvedčenia, ktoré vás brzdia od toho, aby ste pokračovali v ceste hojnosti. Následne sa zamyslíte nad tým ako by ste mohli prispieť svetu, kedy by ste boli chudobní alebo bohatí.
Veľmi sa mi páčia takisto aj citáty, ktoré na každej stránke sú vždy iné a dokážu človeka motivovať a nakopnúť. Je to niečo, vďaka čomu sa vám omnoho lepšie darí pokračovať a nasledovať svoje ciele.

Na záver by som vám len chcela povedať, aby ste sa nebáli "pozvať" hojnosť aj do vášho života. Nie je to nič zlé, ak si raz za čas niečo pre seba spravíte alebo kúpite. Je to niečo, vďaka čomu sa vám bude určite omnoho lepšie žiť a tento zápisník vám v tom len pomôže :)

3 komentáre :