SOCIAL MEDIA

-rosegal wishlist-

9. januára 2018
Síce chcem hovoriť dnes o niečom inom, napadlo ma, že o chvíľku (ani sa nenazdáme, ako rýchlo to prejde) a je tu Valentín! E-shop Rosegal.com si pre vás pripravil krásne kúsky, ktoré nájdete pod názvom "valentines gifts", "valentine gifts 2018" alebo "rosegal valentines gifts 2018" Určite na ne pozrite :) 
Ale chcela som o niečom inom písať.. Ako mnohí určite z vás vedia, taká tuhá a poriadna zima v našich končinách prichádza väčšinou na konci januára a na začiatku februára, čo značí,  že každý by mal mať doma niekoľko poriadnych kabátov, ktoré zahrejú a budú príjemné. A nielen kabáty, ale aj hrubé svetre!
Vybrala som pre vás pár vecí, ktoré mne padli do oka a plánujem ich kúpu. Medzi ne patrí napríklad veľmi pekný svetrík s vysokým golierom alebo čierny kabát. 
Síce som možno už trápna s tými kabátmi, tieto dva mi nedali. Je to láska na prvý pohľad! 
Tak napríklad čierny kabát je podľa mňa kúsok, ktorý sa dá skombinovať veľmi jednoducho do každého outfitu a bez problémov s ním spravíte tie najlepšie kombinácie, ktoré budete milovať. 
A takisto je veľmi dôležitý aj béžový kabát, ktorý sa hodí na každú príležitosť :) 

5 komentárov :

  1. Kabátu mám doma 5 a stejně mi pořád nějaký chybí. V zimě je to hrozná nuda když člověk pořád nosi to samé. Zapnutý kabát, šálu a kozačky. A tak je třeba to oživit nějakým tím kabatkem netradiční barvy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love that sweater!

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z tohto webu som si objednávala, nie za málo peňazí, a musím povedať, že som bola absolútne sklamaná, aké handry prišli :( takže za mňa nikdy viac :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ještě jsem si z Rosegal nic neobjednala, docela se bojím velikosti a kvality, ale třeba to změním..:)

    OdpovedaťOdstrániť