SOCIAL MEDIA

-boots-

9. októbra 2017
Zima k nám vkročila naozajstnou rýchlosťou a ak si teraz nekúpim žiadne čižmy alebo nejaké topánky na zimu, asi umrznem. Síce mám z minulých rokov nejaké v zásobe, určite sa mi budú hodiť aj nejaké nové, ktoré by som skombinovala aj s novým oblečením. Veď predsa, topánok nie je nikdy dosť, že? A práve ja mám slabosť najmä na topánky.
Na e-shope Rosegal.com som našla pár krásny kúskov, ktoré by som vám chcela ukázať!




Prvé topánky ma upútali najmä vďaka vysokému opätku a jednoduchosti. Nemám rada prekombinované veci, najradšej stavím na jednoduchosť. Jednoduché veci - čiže jednofarebné alebo len s menším vzorom, sa jednoducho kombinujú s ostatnými vecami. Síce sa vysokým opätkom v zime vyhýbam, jedny čižmičky na zimu na opätku, keď je vonku len zima a nie je ľad či sneh sú podľa mňa v pohode :)
Druhé topánočky sú taká klasika, ktorá nikdy nesklame. Síce nie sú úplne teplé a skôr sa hodia na neskorú jeseň/skorú zimu, určite by som ich vedela veľmi jednoducho skombinovať s ostatnými kúskami v outfite. Mám rada, keď topánky nie sú len čierne.
A tretie sú samozrejme vysoké čižmy, ktoré mi v nesmú chýbať. Na tento rok mám zatiaľ jedny, kožené, no tieto, ktoré sa trochu podobajú aj gumákom, vyzerajú perfektne! 

2 komentáre :

  1. Boty si vybrala krásné :) Je pravda, že zima přišla celkem rychle, kord ráno už mi bývá zima i v mých podzimních botách :D

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám podobný jako jsou na prvním obrázku a jsou fakt bombový.. Ale chodit s nima.. Ještě k tomu když máš všechno daleko a jsi proti mhd, protože zdravý život.. Je to těžký. :D


    Prolhaná Mrcha

    OdpovedaťOdstrániť